perjantai 26. joulukuuta 2014

Kuvakisa!

Moi kaikki! Tiedän, että taukoa on ollut aika kauan ja monet eivät välttämättä jaksa enää lukea tätä blogia, mutta totuus on että olen kuvannut välillä shootteja, mutta en vain jaksaisi mennä bloggeriin kuvia lataamaan, mutta aijon joka tapauksessa ne kaikki kuvaamani shootit postata jossain vaiheessa. Mutta minulta pyydettiin kuvakisaa, joten ajattelin sen järjestää. Ja teemaksi pyydettiin pääsiäistä ja päätin ottaa myös toiseksi teemaksi talven. Voittajan kuva pääsee esille blogiini joksikin aikaa :)


Ohjeet: ( toivon, että olisit blogini lukija ;) )

1. Ilmoita minulle kommentilla jos tiedät osallistuvasi :)

2.Ota kuva joka on teemaltaan pääsiäinen tai talvinen. ( kuva saa olla muokattu tai kollaasi)

3. Postaa osallistumiskuvasi blogiisi ja kerro mihin kuvakisaan olet osallistunut :)

4. Kommentoi blogisi osoite minulle niin käyn tarkistamassa kuvasi!

5. Odota kuvakisan voittajan julkaisemista! ( saattaa kestää jonkin aikaa että postaan sen)
 

Osallistumisaika päättyy 2.1! ( lisäaikaa en mielellään enää haluaisi antaa koska silloin joutuisin julkaisemaan voittajan silloin kun koulu on jo alkanut ja siinä menisi pitempään... Mutta jos joku ehdottomasti sitä tarvitsee niin kommentoikoon siitä :) )



Rakkaudella Linsku ja Stella ❤️


2 kommenttia:

  1. hmm mä voisin kyllä osallistua, ei ole itsekään tullut hirveästi nukkeiltua. teemaksi valitsen ehdottomasti talven. blogini osoite on virtuaalihali.blogspot.com, mutta ilmoitan vielä erikseen kun saan kuvan julkaistua. ja olisi tosi kiva jos voisit liittyä lukijaksi :). olen siis blogisi lukija.
    tosi kivaa muutenkin että päätit pitkästä aikaa postata, sillä tää on ihan ensimmäisiä mun koskaan löytämiä nukkeblogeja, aloin lukijaksi ihan ensimmäisinä nukkeaikoinani. pidin aiemmin blogia love pullip, jonka lukija taisitkin olla. sen blogin tosin poistin *snif*.

    VastaaPoista