lauantai 24. toukokuuta 2014

Porcelain doll - shoot

Hei kaikki! Kiitos kaikille kuvakisaan osallistuneille! Olen hyvin kiitollinen seitsemästä osallistujasta! Ja jos jollakin teillä on vielä kuva kuvakisaan laitakkaa ihmeessä kuvanne, mahtuvat vielä mukaan. Aijon julkaista voittajan pian, seuraavassa postauskessa varmaankin :) Nyt sitten shootti jonka olen kuvannut jonkin aikaa sitten! Musashootti siitä piti tulla, mutta en löytänyt musiikkia!


































 
 
Ja kuvakisaan osallistujat:
 
 
 

 


 

 


 

 
 
 
 
Rakkaudella Linsku & Stella

14 kommenttia:

  1. Ihana shootti! <3 :3

    cheerful-doll.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Ihana shootti ♥
    Stella on tosi nätti :3

    VastaaPoista
  3. ihanainen shootti ^c^
    miun kuva puuttui vaikka olin kyllä mielestäni pistäny linkin tuonne kilpailupostauksen kommentteihin? :o

    sudenkorentonukke.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei! En edes huomannut linkkiä, anteeksi kauheasti!!!!

      Poista
    2. Valitettavasti blogger ei anna lisätä siihen postaukseeen enää kuvaa! Joten samalla kun julkaisen voittajan näytän sinunkin kuvasi!

      Poista
  4. Nyt mun pitää ryhdistäytyä!! Mä aijon kyllä osallistua sun kisaan<3!! Osallistun tänään tai huomenna n 3 n! Ihania kuviakin olit ottanut =3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eli anteeksi kun sanoin, että osallistun, mutta minä (laiska) en oo saanu aikaiseksi :(.

      Poista
  5. Ihana shootti ^u^ Jasilleejasillee mutku nyt täytyy kirjottaa nopeesti(kaikki se perushöpinä ja sillee ÄWW♥ c:)

    www.dreamydollie.blogspot.fi

    Liittyisiks?~ OuO

    VastaaPoista
  6. Ihana blogi, ihania kuvia nwn! Liityin jokin aika sitten, kävisitkö vaikka vilkaisemassa minun blogiani, jos vaikka liittyisit siihen?

    http://pullipheroes.blogspot.fi

    VastaaPoista